Aantal berichten : 186 Leeftijd : 31 Woonplaats : LA Registration date : 05-01-08
Onderwerp: Vanessa vind haar vrienden belangrijker dan haar vriendje. za jan 05, 2008 11:47 pm
High School Musical star Vanessa Hudgens is reluctant to "get serious" with boyfriend Zac Efron - because her friends will always come first. The 19-year-old actress insists she isn't prepared to settle down with her 20-year-old co-star while she is still in her teens, and she is determined to balance her romance with her family and female pals. She tells U.S. magazine Seventeen, "It's fun having a boyfriend. He's a friend and a cute friend who you like. It's nice. But only time will tell. I'm still young, and I have my girlfriends and I have my family. I think that it's definitely important to have balance. "I think girls can be sucked into the relationship and give too much. They like to be so into their boyfriends, you know? And you can't do that, because you get too infatuated-and then you lose contact with your friends. It happens to a lot of girls."
Omg, als Zac & V een stelletje zijn, waarom zijn ze dan 24/7 bij elkaar? dat vind ik zwak van der.
ROWIE. Zac-fan
Aantal berichten : 220 Leeftijd : 31 Woonplaats : De Bahama's met Tisem&Zac. Registration date : 05-01-08
Onderwerp: Re: Vanessa vind haar vrienden belangrijker dan haar vriendje. za jan 05, 2008 11:48 pm
wat een trut
HSM Guppie
Aantal berichten : 55 Woonplaats : bahama`s Registration date : 05-01-08
Onderwerp: Re: Vanessa vind haar vrienden belangrijker dan haar vriendje. zo jan 06, 2008 12:05 am
Nou lekker dan als ik hem was zou ik haar dumpen ! maak ik meschien nog kans geintje
ROWIE. Zac-fan
Aantal berichten : 220 Leeftijd : 31 Woonplaats : De Bahama's met Tisem&Zac. Registration date : 05-01-08
Onderwerp: Re: Vanessa vind haar vrienden belangrijker dan haar vriendje. zo jan 06, 2008 12:32 pm
HSM schreef:
Nou lekker dan als ik hem was zou ik haar dumpen ! maak ik meschien nog kans geintje
dat denk ik niet ik woon met hem op de bahama's met tisem & om de maand mag anne hem een week
TISEM; Zac-fan
Aantal berichten : 154 Leeftijd : 31 Woonplaats : DE BAHAMA'S met rowie & zac Registration date : 05-01-08
Onderwerp: Re: Vanessa vind haar vrienden belangrijker dan haar vriendje. zo jan 06, 2008 2:57 pm
ROWIE. schreef:
HSM schreef:
dat denk ik niet ik woon met hem op de bahama's met tisem & om de maand mag anne hem een week
Precies
_DAISYY Wanna-b fan
Aantal berichten : 34 Registration date : 06-01-08
Onderwerp: Re: Vanessa vind haar vrienden belangrijker dan haar vriendje. zo jan 06, 2008 11:15 pm
Vanessa vind ik af en toe een beetje vaag. ook van dat artikel io de kidsweek. anne knows.
ROSHELY Wanna-b fan
Aantal berichten : 21 Registration date : 07-01-08
Onderwerp: Re: Vanessa vind haar vrienden belangrijker dan haar vriendje. ma jan 07, 2008 9:04 pm
uhmm moet ze zelf weten.
TISEM; Zac-fan
Aantal berichten : 154 Leeftijd : 31 Woonplaats : DE BAHAMA'S met rowie & zac Registration date : 05-01-08
Onderwerp: Re: Vanessa vind haar vrienden belangrijker dan haar vriendje. di jan 08, 2008 6:55 pm
Achjaa ik wist wel dat Vanessa niet goed voor Zac was
ROWIE. Zac-fan
Onderwerp: Re: Vanessa vind haar vrienden belangrijker dan haar vriendje. di jan 08, 2008 8:59 pm
ik heb et altijd al geweten ^^
Annemarieke Wanna-b fan
Aantal berichten : 16 Registration date : 07-01-08
Onderwerp: Re: Vanessa vind haar vrienden belangrijker dan haar vriendje. di jan 08, 2008 9:08 pm
Ik had het inteview helemaal gelezen en ik vond het een erg leuk interview en ik ben blij dat ze het zegt. Want heel veel maken die fout Ze geeft echt heus wel om Zac hoor. Alleen ze wil gewoon zeggen dat ze der vriendinnen gewoon belangerijker vind want ze is nog zo jong ze is 19! En als het uit is dan heeft ze nog der vriendinnen.
ROSHELY Wanna-b fan
Onderwerp: Re: Vanessa vind haar vrienden belangrijker dan haar vriendje. di jan 08, 2008 9:29 pm
Annemarieke schreef:
Ik had het inteview helemaal gelezen en ik vond het een erg leuk interview en ik ben blij dat ze het zegt. Want heel veel maken die fout Ze geeft echt heus wel om Zac hoor. Alleen ze wil gewoon zeggen dat ze der vriendinnen gewoon belangerijker vind want ze is nog zo jong ze is 19! En als het uit is dan heeft ze nog der vriendinnen.
je haalt me de woorden uit me mond.
Annemarieke Wanna-b fan
Onderwerp: Re: Vanessa vind haar vrienden belangrijker dan haar vriendje. di jan 08, 2008 9:32 pm
^yay! Eindelijk iemand die Vanessa mag xD
EFRON Zac-fan
Aantal berichten : 186 Leeftijd : 31 Woonplaats : LA Registration date : 05-01-08
Onderwerp: Re: Vanessa vind haar vrienden belangrijker dan haar vriendje. di jan 08, 2008 9:37 pm
Hahahha, ja oke. Maar zij irriteerd mij zo! ik weet niet waarom.
Annemarieke Wanna-b fan
Onderwerp: Re: Vanessa vind haar vrienden belangrijker dan haar vriendje. di jan 08, 2008 9:43 pm
Ja dat kan ;] Dat had ik eerst ook met Nikki Maar op die foto's zag Zac er super gelukkig uit met haar Drdoor begon ik der wel te mogen xD
PriscillaBlondie Guppie
Aantal berichten : 51 Leeftijd : 30 Woonplaats : California next to the house from zac Registration date : 06-01-08
Onderwerp: Re: Vanessa vind haar vrienden belangrijker dan haar vriendje. wo jan 09, 2008 11:03 am
Annemarieke schreef:
Ja dat kan ;] Dat had ik eerst ook met Nikki Maar op die foto's zag Zac er super gelukkig uit met haar Drdoor begon ik der wel te mogen xD
Dat had ik ook bij nikki
ik dacht echt zo WTF !! ik mag haar niet en nu wel
EFRON Zac-fan
Onderwerp: Re: Vanessa vind haar vrienden belangrijker dan haar vriendje. wo jan 09, 2008 7:17 pm
Omg, en dan ik weet niet meer wie dat zei maar sommige vinden Ashley en Zac leuker.. Nou, waarom gunnen jullie het hem dan niet? Zac is niet gelukkig met Nikki.
Annemarieke Wanna-b fan
Onderwerp: Re: Vanessa vind haar vrienden belangrijker dan haar vriendje. wo jan 09, 2008 7:55 pm
Als vrienden bedoelde ik:P
PriscillaBlondie Guppie
Aantal berichten : 51 Leeftijd : 30 Woonplaats : California next to the house from zac Registration date : 06-01-08
Onderwerp: Re: Vanessa vind haar vrienden belangrijker dan haar vriendje. do jan 10, 2008 5:36 pm
Annemarieke schreef:
Als vrienden bedoelde ik:P
Ik ook gewoonals vrienden met dat Nikke
Maar ik vind Zanessa leuker dan Zashley en Zikki hoor
ROSHELY Wanna-b fan
Onderwerp: Re: Vanessa vind haar vrienden belangrijker dan haar vriendje. vr jan 11, 2008 7:41 pm
ik vind zac het allergelukkigst met vanessa en hij en ashley passen niet bij elkaar, volgens mijn mening.
EFRON Zac-fan
Onderwerp: Re: Vanessa vind haar vrienden belangrijker dan haar vriendje. za jan 12, 2008 12:36 am
ROSHELY schreef:
ik vind zac het allergelukkigst met vanessa en hij en ashley passen niet bij elkaar, volgens mijn mening.
volgens mijn mening ook.
PriscillaBlondie Guppie
Onderwerp: Re: Vanessa vind haar vrienden belangrijker dan haar vriendje. za jan 12, 2008 11:45 am
EFRON schreef:
ROSHELY schreef:
volgens mijn mening ook.
Dat is mijn mening ook
ROWIE. Zac-fan
Onderwerp: Re: Vanessa vind haar vrienden belangrijker dan haar vriendje. za jan 12, 2008 2:57 pm
PriscillaBlondie schreef:
EFRON schreef:
ROSHELY schreef:
volgens mijn mening ook.
Dat is mijn mening ook
pff wanna-b's zac past bij mij
_DAISYY Wanna-b fan
Aantal berichten : 34 Registration date : 06-01-08
Onderwerp: Re: Vanessa vind haar vrienden belangrijker dan haar vriendje. za jan 12, 2008 3:57 pm
Ik mag vanessa niet, die toos tietloos. sorry voor de fans..! maar ze maakt echt stomme opmerkingen over zac enzo. ik vind dat niet normaal !
ROSHELY Wanna-b fan
Onderwerp: Re: Vanessa vind haar vrienden belangrijker dan haar vriendje. za jan 12, 2008 11:21 pm
_DAISYY schreef:
Ik mag vanessa niet, die toos tietloos. sorry voor de fans..! maar ze maakt echt stomme opmerkingen over zac enzo. ik vind dat niet normaal !
mahhaha ik begrijp het, maar jij bent ook niet echt fan. in mijn ogen is zij mijn idool. x'D
Annemarieke Wanna-b fan
Onderwerp: Re: Vanessa vind haar vrienden belangrijker dan haar vriendje. zo jan 13, 2008 12:37 pm
ROSHELY schreef:
_DAISYY schreef:
mahhaha ik begrijp het, maar jij bent ook niet echt fan. in mijn ogen is zij mijn idool. x'D
Bij mij ook! =D
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Vanessa vind haar vrienden belangrijker dan haar vriendje.
Vanessa vind haar vrienden belangrijker dan haar vriendje.